بلاگ
بلاگ

بلاگ

مکتب ایرانی

سرزمین فارس یا پرشیا که بعدها در سلطنت ساسانی هویتی آریایی پیدا کرد و ایران نامیده شد قدمتی بیش از هخامنشیان دارد. انگاره‌ی ایران پدری کورش باطل و یادگار پهلوی است. فردی از سوادکوه مازندران که لهجه‌ای ترکی داشت و در اصطبل سفارت‌خانه‌های اروپائی رفت و آمد می‌کرد پس از مدتی با استفاده از رابطه‌ی آبدارچیان به مناصب نظامی رسید و با مجیزگویی از سیاست و صاحبان قدرت آمریکایی و انگلیسی پادشاه ایران شد. روحانیون سیاسی از رضاخان طرفداری کرده و با او بیعت نمودند تا از شر سلطنت شاهان روسی قاجار رها شوند. رضاخان به ترکیه رفته تا با آتاتورک ملاقاتی خصوصی پشت درب‌های بسته داشته باشد. بعد از صحبت با پدر ترکان ترکیه آرزوی بزرگ ایران پدری را در ذهن گذراند و برای خانواده‌ی پهلوی نیایی هخامنشی ساخت. نیایی که به آرا و نظرات نازیسم حزب جهانی فاشیسم نزدیک بود و علی‌رغم شعارهای سیاسی ساکسون‌ها در جنگ جهانی دوم به پشتیبانی معنوی از هیتلر منجر شد. اعلام موافقت با آلمان پایان کار رضاخان میرپنج است. نیای هخامنشی پهلوی به محمدرضا رسید و در کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت قانونی و کارآمد و شایسته و مردمی مرحوم دکتر مصدق با چماقداری شعبان بی‌مخ و زنان خیابانی بدنام قجر شهرنو تبدیل به قیام باستانی کاوه‌ی آهنگر و ظفر فریدون بر اژیدهاک تازی و اهتزاز درفش کاویانی در پایتخت تنها پادشاهی شیعه‌ی جهان شد.

مادها اولین سلطنتی هستند که سیاست را به فلات مرکزی ایران آوردند. مادها ترک نیستند بلکه زبانی تتری داشته و گفتند بعدها طی سلطنت اشکانی و ساسانی خاستگاهی در آذربایگان ایران پیدا کردند. معماری مادها نزدیک به توصیفات نُسک زرتشتیان بوده و همان‌گونه که در هگمتانه پیدا است همگی از خاک است. تخت جمشید معماری مبتنی بر سنگ دارد. هخامنشیان مبتنی بر سردیس‌ها و پیکرتراشی‌های موجود در پاسارگاد به اصطلاح الهیات زرتشتی دئوه‌پرست بودند بنابراین مشروعیتی نداشته و کافر محسوب می‌شوند.

آقایان احمدی‌نژاد و مشائی و بقائی باید پاسخ‌گوی مزبله‌ی فرهنگی حاصل از تبلیغ جهان‌شاهی کافری با نام کورش هخامنشی باشند. اثرات نابه‌خردانه‌ی حاصل از تلاش بین‌نسلی بازگردانی ایران به دوران هخامنشی جز کفر و الحاد نبوده است. چرا چنین انسان‌هایی خود را صاحب شریعت می‌دانند و به قرآن باور ندارند؟! 

کتاب اعتقادات صدوق پیش روی ما است. هر شخصی به سرفصل‌های کتاب اعتقادات ایمان و باور قلبی نداشته باشد شیعه‌ی دوازده امامی نیست. جهنمی وجود دارد بهشتی هست حساب و کتاب و قبر و قیامتی هست. نکیر و منکری هست. مواقف قیامت سخت و طولانی است. چرا از خدا دم می‌زنند و تبلیغ کفر و الحاد می‌کنند؟!

چرا به فکر شب اول قبر و برزخ و قیامت نیستند؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد