بلاگ
بلاگ

بلاگ

پشتیبانی از به‌روزرسانی تجمیعی پایگاه‌داده‌ها

فرض محال محال نیست. با این پیش‌فرض به ادامه‌ی مسئله توجه شود. اگر یک کارتل اقتصادی با پشتوانه‌ی مالی قدرتمند سرویس‌گیرنده‌ی شرکت فناوری‌اطلاعات باشد با حجم فراوانی از نیازمندی‌های فناورانه روبه‌رو خواهد شد. از این رو حل‌مسئله‌ی روتین مرسوم که به صورت دوره‌ای و مرتب ایجاد می‌شود باعث حذف سربارهای اضافی زمانی و اختصاص افراد جهت پیشبرد امور فنی پشتیبانی و نگهداری سامانه‌ی نرم‌افزاری می‌شود.

مسئله به صورت عمومی طرح و در نهایت راه‌حلی مورد اشاره و ارجاع است. ساختار کارتل هلدینگی است و هر هلدینگ زیرشرکت‌هایی دارد و هر شرکت کارمندان و کارشناسی را به خدمت گرفته است. تمام اطلاعات ERP سازمانی کارتل مد نظر به صورت متمرکز در یک مرکز داده میزبانی شده و توسط سامانه‌ی نرم‌افزاری با لحاظ مختصات امنیتی و سطح دسترسی‌های معین پردازش‌های درخواستی به صورت بلادرنگ پاسخ داده می‌شود.

در بین درخواست‌های کارفرما با یک به‌روزرسانی تجمیعی مواجه شده و با توجه به عضویت کارتل کارفرما در باشگاه مشتریان طلایی جهت انجام اقدامات مقتضی و مرتبط با قید فوریت و در اسرع وقت گردش‌کاری در تیم پشتیبانی و نگهداری ایجاد می‌گردد که از مراحل کاری مشروحه‌ی ذیل تبعیت می‌کند:

  1. درخواست بکاپ اطلاعات از کارفرما
  2. به‌روزرسانی تجمیعی در شرکت
  3. اطمینان از صحت داده‌ها
  4. ارسال یک بسته‌ی کوئری‌محور برای به‌روزرسانی پایگاه‌داده‌های کارفرما

پیشنهاد می‌شود از یک ویرایشگر سبک متنی برای ارتقای سرعت پاسخ‌گویی فنی استفاده شود. ++Notepad از نمونه‌های قابل تحسین رایگان است.

مسئله به‌روزرسانی رکوردهای پرسنل جدیدالاستخدام کارتل اقتصادی خواهد شد که کلیدواژه‌ی آزادی در فیلد آدرس جدول هویت افراد سیستم پرسنلی وجود دارد. باید کوئری‌های متناظر مبتنی بر PK جدول Person ایجاد شود. در چنین شرایطی بهره‌گیری از کوئری سازنده‌ی زیر خالی از لطف نیست:

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد