بلاگ
بلاگ

بلاگ

داشبورد تعمیر و نگهداری

مهم‌ترین عامل به‌کارگیری سامانه‌ی نرم‌افزاری تعمیر و نگهداری اپراتوری و ورود اطلاعات نیست بلکه خودکارسازی رویه‌ها و اطلاع به‌موقع جهت انجام خدمات مورد نظر است. حتی شروع گردش‌کار اداری می‌تواند هوشمند و خودکار باشد. داشبورد فراگیر و با جزئیات کار شده‌ی فراوان و اطلاع کارها با شیوه‌های متفاوت پیامکی، تلفنی، رایانامه و ... به کارشناسان تعمیر و نگهداری یکی از ملحقات عمده‌ی قابل استفاده در داشبورد تعمیر و نگهداری است. تعریف و به‌کارگیری job برای پردازش‌های متناوب و دسته‌ای می‌تواند از دیگر قابلیت‌های داشبورد فوق لحاظ گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد